Kristityt sinkut

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kristityt sinkut

Kristityille sinkuille tarkoitettu seuranhakufoorumi jossa voi keskustella myös muista asioista.


2 posters

    Terve, sinkkunainen!

    avatar
    pihlajaoksa


    Viestien lukumäärä : 1
    Join date : 24.02.2011
    Paikkakunta : Jkl

    Terve, sinkkunainen!   Empty Terve, sinkkunainen!

    Viesti  pihlajaoksa Ma Maalis 07, 2011 8:51 pm

    Olen keski-ikäinen yh-isä ja yrittäjä Keski-suomesta. Asun tyttären (16) kanssa,poika (19) muutti omaan asuntoon. Olen elänyt turvallisen lapsuuden. Nuorena kiinnosti urheilu ja nyt aikuisena musiikki. Olen nähnyt elämän varjopuolenkin, viisi vuotta sitten. Erosta olen toipunut ja nyt katse on eteenpäin. Olen kiitollinen, että elämässä on moni asia kohdallaan: luottamus kaikkivaltiaaseen Jumalaan, lapset, vanhemmat, ystävät, kotiseurakunta, terveys, asunto, oma siivousfirma, oma bändi, auto, velattomuus ja harrastukset. Vain vaimo puuttuu. Nainen, jonka kanssa voisi jakaa arjen ja juhlan, surut ja ilot. Toinen toistaan tukien, auringonpaisteessa ja myrskyssä, kaidalla tiellä kohti Kotia. Alkoipa runosuoni avautua, niitäkin olen viime vuosina kirjoitellut. Olen rauhallinen, rehellinen, raitis ja romanttinen. Huumorintajuakin löytyy, kun aihe on sopiva. Eli olen tavallinen, mutta turvallinen. Tavallinen en ole silloin, kun pysähdyn tarkkailemaan jotain pientä yksityiskohtaa arjen kiireessäkin, kuin pieni lapsi. Jumala puhuu usein pienten, arkisten asioiden kautta. Tuttu ja turvallinen en ole silloin, kun pyydät jotain jännittävää, positiivista yllätystä.
    Jos koit lämpöä sydämessäsi, laitappa sähköistä postia tulemaan. flower


    Viimeinen muokkaaja, pihlajaoksa pvm Ti Marras 22, 2011 11:17 pm, muokattu 2 kertaa
    avatar
    riitta411


    Viestien lukumäärä : 1
    Join date : 28.07.2011

    Terve, sinkkunainen!   Empty Vs: Terve, sinkkunainen!

    Viesti  riitta411 To Heinä 28, 2011 4:48 pm

    Moikka. Kuinkahan saisin sinuun yhteyden?? Very Happy Olisi mukava tutustua. Olen 41 vuotias nainen kanta-hämeestä.

      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 3:06 pm